What are the popular rap songs now?

I don't really follow music, so I end up listening to old songs because I listen to albums as a whole not single songs. Does anyone have a playlist out there of the trending hip hop/rap now? Or just list some songs, what you like (even if it's a bit old).

7 Answers

Relevance
  • 7 years ago
    Favorite Answer

    (TOP 50 RAP/HIP HOP TRACKS 2013)

    50. Banana Clip Theory, Big KRIT

    49. Take My Life, Pusha T ft. Andrea Martin

    48. Guild, Earl Sweatshirt ft. Mac Miller

    47. Young Lady, Kid Cudi ft. Father John Misty

    46. 3rd World Girl, Antwon

    45. Work (Remix), A$AP Ferg ft. A$AP Rocky, French Montana, Schoolboy Q, & Trinidad James

    44. Kush Coma, Danny Brown

    43. High Art, The Dream ft. Jay-Z

    42. Coins, LE1F

    41. Herb Shuttles, The Underachievers

    40. Yay Yay, Schoolboy Q

    39. Jamba, Tyler, The Creator

    38. Everything’s Good (Good *** Outro), Chance The Rapper

    37. Cee-lo, Future ft. Wale

    36. Ghetto Symphony, A$AP Rocky ft. Gunplay & A$AP Ferg

    35. Started From the Bottom, Drake

    34. Immortal, Kid Cudi

    33. Suit & Tie, Justin Timberlake ft. Jay-Z

    32. Light Blue, Lupe Fiasco

    31. WTF, Big KRIT

    30. Memories Back Then, T.I. ft. Kendrick Lamar, B.O.B., and Kris Stephens

    29. Blurred Lines, Robin Thicke ft. Pharrell & T.I.

    28. Chain Smoker, Chance The Rapper

    27. 5 AM in Toronto, Drake

    26. Kiss Land, The Weeknd

    25. Open Letter, Jay-Z

    24. Millions, Pusha T ft. Rick Ross

    23. Crooked Smile, J. Cole ft. TLC

    22. ***** Don’t Kill My Vibe (Remix), Kendrick Lamar ft. Jay-Z

    21. Bad, Wale ft. Tiara Thomas

    20. Can I Holla At Ya, J. Cole

    19. Giving Up, Lil B

    18. U.O.E.N.O, Rocko ft. Rick Ross & Future

    17. Girls Love Beyonce, Drake

    16. Think Of Me, Childish Gambino

    15. Lose Yourself To Dance, Daft Punk ft. Pharrell

    14. Looks Good With Trouble (Remix), Solange ft. Kendrick Lamar

    13. No Bueno, Angel Haze

    12. Whoa, Earl Sweatshirt ft. Tyler, The Creator

    11. Trust You, Pusha T ft. Kevin Gates

    10. Get Lucky, Daft Punk ft. Pharrell

    9. Colossus Tyler, The Creator

    8. The End Is Near, Ab-Soul ft. Mac Miller

    7. Animal Pharm, Lupe Fiasco ft. Thom Yorke

    6. U.O.E.N.O, Black Hippy (Kendrick Lamar, Jay Rock, Schoolboy Q, Ab-Soul)

    5. New Slaves, Kanye West ft. Frank Ocean

    4. They Die By Dawn, The Bullits ft. Jay Electronica and Yasiin Bey

    3. Pusha Man/Paranoia, Chance The Rapper ft. Nate Fox & Lili K.

    2. Power Trip, J.Cole ft. Miguel

    1. Black Skinhead, Kanye West

    Source(s): Rap/Hip Hop
  • Anonymous
    7 years ago

    Why are yall so late like not talkin about you, but the people on the answers naming sht that came out like 6 months ago lol. That sht aint new.

    I am not a human being 2 Lil wayne album

    Hotel californiaTyga's album

    Jay z's new album has a couple good songs like Tom Ford, fuckwithmeyouknowigotit, Holy Grail

    Yeezus album kanye west got a couple tracks thats dope

    Born Sinner J cole new album

    Uoeno remix with asap, wiz, 2chainz, future etc is trending. i listened to it back when it had like 200,000 views.

    Versace original by drake

    Versace remix by tyga

    Versace remix by meek mill

    Email me iadndl@rocketmail.com and ill try updating u with new music if you want.

    Source(s): When i be bumpin music that came out like a week ago, my homies always be like"bruh yo music is bummy aint nobody ever heard of that sht" Then like a week later everyones bumpin it lol.
  • 7 years ago

    Bit$Ch love me by Lil Wayne Future,Drake

    Kendrick Lamar:B!@#h don't kill my vibe

    2 chainz:Fed's Watching

    Wale:Bad

    J cole:Crooked smile

  • 7 years ago

    New music sucks, stay listening to the old stuff.

  • How do you think about the answers? You can sign in to vote the answer.
  • 7 years ago

    OMG LOL ... Those list S U C K ... that's not "hip hop", it's garbage ... Stay old school mainstream & of course underground ... Don't be one of those retarded idiots

  • 7 years ago

    I dont like new sh*t either, but listen to A$AP ROCKY's Live Love A$AP album. That sh*t has oldskool flow and beat.

    Source(s): Marijuana
  • 7 years ago

    bitches love me lil wayne

Still have questions? Get your answers by asking now.