Anonymous
Anonymous asked in Entertainment & MusicPolls & Surveys · 8 years ago

If Taylor Swift married Taylor Lautner, Taylor Lautner would be married to Taylor Lautner?

Bonus Quote of the Day :D

"Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings."

13 Answers

Relevance
  • 8 years ago
    Favorite Answer

    That'd be hilarious to have same first and last names!

    Bonus answer of the day: Lol...seems true but omg..i cant stop laughing!

  • Anonymous
    8 years ago

    Clever

  • HAHAHHAHA THATS AMAZING!!!! LOL that's actually pretty funny, Excuse me Im gonna go point that out to all my family members, be back soon :)

    And about the quote, yes, yes indeed it is :)

    ok Im back, my sister did the same response as me and laughed and said THATS AWESOME! lol

  • Anonymous
    8 years ago

    Haha! I love that! Mr. and Mrs. Taylor Lautner... Oh my...:)

  • How do you think about the answers? You can sign in to vote the answer.
  • Anonymous
    8 years ago

    Nope. It would be Switft Lautner.

  • Meygan
    Lv 6
    8 years ago

    Hahaha! I never thought of that. That would be funny . . . I kinda hope they get married now, lol.

  • 8 years ago

    Lol that's crazy xD

    Never thought of that. Hahaha .

  • Anonymous
    8 years ago

    yes

    no

  • Anonymous
    8 years ago

    lolololol i know...i was thinking about that one day

  • Anonymous
    8 years ago

    That would be pretty funny:)

Still have questions? Get your answers by asking now.