Anonymous
Anonymous asked in Entertainment & MusicPolls & Surveys · 1 decade ago

"Pork and Beans" (Weezer), "Viva la Vida" (Coldplay), or "Spaceman" (The Killers)?

Which song do you prefer?

24 Answers

Relevance
  • Best Answer

    "Viva la Vida"

  • 1 decade ago

    Spaceman and Viva la Vida

  • Anonymous
    1 decade ago

    I really don't like Weezer at all, and while good, Viva La Vida, is way to overplayed, so I guess I shall go Spaceman

  • Anonymous
    1 decade ago

    Hmm... Probably Viva la Vida. I'm not a big fan of Weezer, and The Killers creep me out sometimes.

  • How do you think about the answers? You can sign in to vote the answer.
  • 1 decade ago

    Spaceman by The Killers..

    I mean I like Viva la Vida and it has a good meaning,

    but I think Spaceman is one of those songs that I like to kind

    of dance to in a way? haha I don't know, I think it's just more

    catchy.

    Cheers!

  • 1 decade ago

    Weezer!

    Go Weezer! Though I prefer their old music a lot more. And Viva La Vida is seriously overplayed. I can't stand it anymore.

  • 1 decade ago

    Viva La Vida is the only one I've heard of the three. I like:

    Island in the Sun, and:

    When We Were Young

  • Gellex
    Lv 6
    1 decade ago

    Viva la Vida

  • 1 decade ago

    I like them all and this is tough, but I'm gonna have to go with viva la Vida. I never get sick of that song. <3

  • Anonymous
    1 decade ago

    hmm...i will go with Viva La Vida by Coldplay, at first i didn't like it but it has grown on me. It is always playing when i go tan and i find myself singing it from time to time lol

  • Lauren
    Lv 7
    1 decade ago

    "Viva la Vida." i think that's the only song i've heard

    out of all three on these songs.

    sure, i've heard of "Pork and Beans" but i never really

    bothered listening to it. and i don't think i've heard

    "Spaceman."

    :)

Still have questions? Get your answers by asking now.