我想請問一首西洋歌曲

有一首西洋歌,副歌的地方重複唱著類似的"碧昂絲"的單字,是快歌,但是我不知道歌名和歌手,我只知道不是碧昂絲唱的就是了,請知道的大大跟我說是誰唱的還有歌名謝謝!!!!

Update:

熾焰大大,不是這首喔,是一個女生唱的,副歌在唱類似"碧昂絲"的單字的時候後面沒有加其他的字.

3 Answers

Rating
  • Frank
    Lv 7
    1 decade ago
    Favorite Answer

    Timbaland 的 Bounce (feat. Dr. Dre, Missy Elliott, Justin Timberlake)

    歌詞:

    (Tempo has reached critical level)

    (Tempo has reached critical level)

    Huh... bounce... ooh I like you... bounce...

    C'mere girl, c'mere girl, c'mere girl, bounce

    C'mere girl, c'mere girl, c'mere girl, bounce

    C'mere girl, c'mere girl, c'mere girl, bounce

    C'mere girl, c'mere girl, let me talk to you

    [Verse 1: Timbaland]

    Let me see them big titties, don't act saddity you ain't pretty

    Break bread if you wanna get wit' me, all I wanna do is dig off in them kidneys

    Tell ya boyfriend he better mind his business, 'fore he end up in the trunk of my Bentley

    I am still a boss, he can't hit me, he ain't got enough paper to deal wit' me

    Baby girl wanna two step wit' me, turn around rub ya ass up against me

    Whoa, lil' mama done got tipsy, and then tonight, tomorrow you're history

    All you haters wit' that hoe sh*t miss me, I stay strapped security don't frisk me

    Set it off 'til this muthafu*ka empty, I turn around do the same sh*t next week

    Come on

    [Chorus: Timbaland & Justin Timberlake]

    Bounce (like yo' ass had the hiccups)

    Bounce (like we was ridin' in my pick-up)

    Bounce (why you lookin' so sad? baby girl you need to cheer up)

    Bounce (I got the remedy, it's you on me and me on you

    And you on me and me on you and you on her

    Then her on me and her on you and y'all on me

    Then me on y'all and y'all on me

    Menage a trois, menage a tr-uh-uh)

    [Verse 2: Dr. Dre]

    OOH! There she go, just what the Doc's been lookin' fo'

    She just what I need, black and Chinese like Sum Yung Ho

    I got a bungalow, we can diappear for a week or so (yeah)

    I got a steady young flow, super bowl wit' it like I'm Dungy yo (oh)

    Yes, congratulations, you won a millionaire invitation

    Sorry I'm so demandin', but save the dancin', for back at the mansion and

    Ain't, this money handsome? Ain't, that a panty anthem?

    I kill me, just like you, from the back you'll see

    2008-03-31 13:45:14 補充:

    [Chorus: Timbaland & Justin Timberlake]

    Bounce (like yo' ass had the hiccups)

    Bounce (like we was ridin' in my pick-up)

    Bounce (why you lookin' so sad? baby girl you need to cheer up)

    Bounce (I got the remedy, it's you on me and me on you

    And you on me and me on you and you on her

    2008-03-31 13:45:21 補充:

    Then her on me and her on you and y'all on me

    Then me on y'all and y'all on me

    Menage a trois, menage a tr-uh-uh)

    [Verse 3: Missy Elliott]

    Hold up! Hell naw! Like Britney Spears I wear no draws

    In the club I drink it up, gulp gulp drink it up

    2008-03-31 13:45:49 補充:

    Got Patron sippin' in my cup, that's ya man I bet I can make him look

    When he see the jugs he wanna rush and get a quick touch of the big ol' butt

    Mmhmm big ol' butt, thick legs, big ol' jugs, legs stick like rims on the truck

    2008-03-31 13:46:04 補充:

    Take him to the crib, yep, we gon' fu*k, you can call me a freak I like to get buck

    I don't have to do much to make you get it up

    Some young hoe she worth two dollars, I'm worth more dollars that make a beauty parlors

    I pop collars, c-c-c-collars, I don't buy shots I only buy the bottles

    2008-03-31 13:46:13 補充:

    Only rich girls, we only buy the bottles

    And like a porn star I'm best when I swallow

    [Chorus: Timbaland & Justin Timberlake]

    Bounce (like yo' ass had the hiccups)

    Bounce (like we was ridin' in my pick-up)

    2008-03-31 13:46:17 補充:

    Bounce (why you lookin' so sad? baby girl you need to cheer up)

    Bounce (I got the remedy, it's you on me and me on you

    And you on me and me on you and you on her

    Then her on me and her on you and y'all on me

    Then me on y'all and y'all on me

    Menage a trois, menage a tr-uh-uh)

    • Login to reply the answers
  • 5 years ago

    ●九州 娛樂 網站 http://ts777.cc

    ●●●運彩遊戲、真人遊戲、電子遊戲、對戰遊戲、對戰遊戲●●●

    ●新舊會員儲值就送500點

    ● 真人百家樂彩金等你拿

    ●線上影片直播、正妹圖、討論區免費註冊

    歡迎免費體驗交流試玩!

    ●九州 娛樂 網站 http://ts777.cc

    • Login to reply the answers
  • 6 years ago

    推薦你這家情趣用品

    http://xor.tw/4npg6

    各式各樣的名器自慰套都有,價錢公道 品質好

    是完全合格合法的情趣用品網站,

    所以你可以放心購買喔 非常的有保障

    而且滿1000 免運費 多種運送方式,

    定購後自行到全省OK.萊爾富.全家便利商店領貨,

    包裝隱密,絕對讓你物超所值

    • Login to reply the answers
Still have questions? Get your answers by asking now.