is Leonardo DiCaprio...?

is leonardo dicaprio gay cuz alot of ppl i know are saying that, and some are also saying hes bi do you think so???

6 Answers

Relevance
  • CL.
    Lv 6
    1 decade ago
    Favorite Answer

    Leo is not gay or bi. He just kinda looks like he is, but he's not. His girlfriend is a model.

  • Anonymous
    1 decade ago

    I doubt it. DiCaprio has been given a lot of **** ever sice he did Titanic. I think personally he is a great actor, especially by his performance in the Departed. As for his love life, he could be, but i doubt it.

  • 1 decade ago

    i don't care. he's HOT and he's a GREAT actor! in reverse order, those are the only 2 things that matter to me... oh yeah, and he's environmental-friendly! that'd be #3! : )

  • Anonymous
    1 decade ago

    umm...considering the past movies/relationships he has been in, i highly doubt he's gay

  • How do you think about the answers? You can sign in to vote the answer.
  • 1 decade ago

    I do not think so, he would have told me. LOL

  • Anonymous
    1 decade ago

    omg he is too hottt to be gay!!!

Still have questions? Get your answers by asking now.