Personally attacking others, Is that your idea of fun?

Yeah, you.

Update:

I think we have different definitions of smart.

Update 2:

WAIT, WAIT ,WAIT! You should ask that question to half of the askers in Polls & Surveys!

SEE, PERSONAL ATTACK!

22 Answers

Relevance
  • Anonymous
    1 decade ago
    Favorite Answer

    Not really I have better things to do then attack people I dont even know.

    Now is there something you would like to share with us? you seem like you have a particular question and are just beating around the bush, go on get it off your chest......

  • Anonymous
    1 decade ago

    Well, I read up on you because I had a sneaking feeling that YOU are guilty of personally attacking others...and I was right. You personally attacked Seinfeld and ORPHANS. You said Seinfeld sucks and you said orphans are the rejects of the world so do they even deserve Christmas. Hmmmm. I guess the answer to your question is YES! When it comes to you, that is. You're a loser! Haha yeah that WAS fun.

  • 1 decade ago

    Why do you want to make it personal? I try to attack everyone who asks absurd questions! and it's not only fun,it is my job!

    Merry Christmas

  • Anonymous
    1 decade ago

    no , cuz the need to attack another to feel safe or better just makes u feel good and leads to parnoia, which leads to major problems in the end.

  • How do you think about the answers? You can sign in to vote the answer.
  • Anonymous
    1 decade ago

    Do you ever ask smart positive questions?

  • SG
    Lv 4
    1 decade ago

    Yes now a days it is

  • Anonymous
    1 decade ago

    and this question is coming from someone who said that orphans dont deserve nothing for christmas as they are the rejects of the world.

  • Anonymous
    1 decade ago

    Joel would not be depressed if Joel went out and found some booty...

  • Anonymous
    1 decade ago

    yes joel it is, especially people like you

  • 1 decade ago

    nope

Still have questions? Get your answers by asking now.