Anonymous
Anonymous asked in Entertainment & MusicPolls & Surveys · 1 decade ago

Did y'all ever get a shiny new BIKE for Christmas?

19 Answers

Relevance
  • 1 decade ago
    Favorite Answer

    As a matter of fact, my Mom gave me

    a shiny new red ten speed for my birthday.

    I was in my twenties. I LOVED IT...!!!

  • 1 decade ago

    yep when I was 10. A nice blue Huffy ten speed. Also the same year I learned about you know who not being "real". I stumbled over the bike in the dark in the middle of the night thinking my dad was asleep on the couch again and I was going to tel him to get up and go to bed, but he wasn't there.

  • Anonymous
    1 decade ago

    No, but I once got my neighbor's bike when she got a new one!! It was super cool had the little strips coming out of the grips. I was queen of the trailer park!

    Just kidding... not a trailer park... but definitely the projects! lol

  • 1 decade ago

    No. I received a few bikes in the summer.

  • How do you think about the answers? You can sign in to vote the answer.
  • 1 decade ago

    Yep i actually got 2 haha 1 one was a mountain bike and I used it all the time...until I got my license. poo.

  • 1 decade ago

    Yes then I got in trouble on it by takening my younger bother for a ride on the road. It was just a back country road but I still got in trouble.

  • 1 decade ago

    Yea,it was a BMX and I thought that it was the best present in he whole world. What a great Christmas.

  • 1 decade ago

    Yes I did a few times.

  • Yakuza
    Lv 7
    1 decade ago

    I got one when I was 5 I hate bikes to this day lol

    It tried its best to kill me

  • Yep! Whatcha gettin' me for Christmas? Hmmmmmm? ;)

Still have questions? Get your answers by asking now.