請問誰有”剪刀姊妹”專輯的歌詞??

如題,他們的團名似乎有不同的翻法…英文

是Scissor Sisters,我記得不是最新專輯的…

歌名是FilthyGorgeous,謝謝喔!^^"

1 Answer

Rating
  • 1 decade ago
    Favorite Answer

    Oh you're so filthy

    And I am gorgeous

    When you're walkin' down the street

    And a man tries to get your business

    And the people that you meet

    Want to open you up like Christmas

    You gotta wrap your fuzzy with a big red bow

    and you know some bitch gonna treat me like a ho

    I'm a classy honey kissy huggy lovey dovey ghetto princess

    CHORUS:

    Cuz you're filthy

    Oooh, and I'm gorgeous

    Cuz you're filthy

    Oooh, and I'm gorgeous

    You're disgusting

    Oooh, and you're nasty

    And you can grab me

    Oooh cuz you're nasty

    When you're runnin' from a trick

    And you trip on a hit of acid

    You gotta work for the man

    But your biggest moneymakers' flaccid

    You gotta keep your shit together

    With your feet on the ground

    There ain't no one gonna listen

    If you haven't made a sound

    You're an acid junkie college flunky dirty puppy daddy bastard

    CHORUS x2

    every day and every night the people they say to me,

    'miss ana thank you for the beautiful work that you be doing for our people, because everytime you get out of your corvette stingray in your white pumps and your pink acid wash jeans with the matching pink rabbit fur coat... we say miss thang you got it going on you is gorgeous.'

    and i say,

    'i am so proud to serve you people, because i know that with my looks i can achieve anything in this world yes ive got that revlon contract, and oh yes i'll take that record contract too because you know what im gorgeous and my job with my gorgeousness is to serve the people serve and i serve some more yes thank you ladies and gentlemen for letting me do my beautiful work in beautifying this beautiful world that is already already so pretty.'

    (repeat)

    New York City ladies are blessed with the best dressed chest.

    Don't miss that quest for the best set.

    Confess, are they siliconeless?

    Sally walks the street, gotta meet with the freak for the street heat.

    Skip a beat till the next week.

    Let's freak, freak, 'tween the silk sheets

    (repeat)

Still have questions? Get your answers by asking now.