Lv 2436 points

Just Me

Favorite Answers8%
Answers84
Questions12

Everytime I see you with her it slowly tears me apart with each glance My longing heart can no longer sheathe all the words you alone inspire They bleed down to the threshold of my soul and await your sweet touch You cause my world to collapse to your feet, around you my spirits weak The sound of your name makes my body tremble, I can't even breathe My aimless emotions are worn to threads and my tears, unable to cope I've somehow lost myself in you, but you seem to be simply out of reach You haunt my dreams and carefully slip like a theif into my turbid mind There I can hold you in my arms and always protect you from the pain I'm under your alluring spell, why can't you just let me love you silently? Unfortunately, I'm only dreaming dreams, for I know you don't think of me All that I have left is my desire to try and teach my heart to forget you...

  • For People with Tattoos...?

    I'm planning on getting a 8 x 3 black and white tribal design on my right shoulder with a nautical star in the middle. How much, about, would that cost me?? The place i'm going has a base of $50.

    5 AnswersTattoos1 decade ago
  • Lesbians/Bisexuals: What Is Your "Type"...?

    What kind of woman are you usually attracted to?

    What would you classify yourself as?

    Just a fun question, not looking to label, just being crazy :) so yall can spare the I'M ABOVE THE LABELING stuff... lol

  • Single Lesbians/Bisexuals! What Do You Think Of This?!?

    Female firefighter for a girlfriend? Shes kinda butchy but not really. She does her hair and makeup, but she wears boys jeans and nice button up collared shirts. Shoulder-length brown hair. Shes just really STRONG shes not like gross buff or cut or anything, just very very muscular. Would you give her a chance? Shes really sweet and romantic in so many ways! But I'm told that a lot of lesbians are turned off by "butch" women. This chick is just sumwhere in the middle you know??

  • How Creative Are You Really?

    I need ideas for creative unique dates for this woman... your imput would be much appreciated!! :)

  • Lil help? Advice? Anything?

    Met this woman ( i'm a woman btw) and we started seeing each other casually. We were at the club one night and she kissed me. Wow can you say fireworks? I was already head over heels for her anyways, but wasn't going to push anything. She initiated everything basically. Anyways, she had broken up with her ex about a month before. (Which is why I didn't ever start anything physical with her) So I left for vacation, come back, can't wait to see her, and she says she is an "empty shell' and has no emotion left, because she gave so much in her last relationship. I was very understanding and said that we could just be friends and that I'd like to help her get over her ex. So the next day we have coffee and she spills to me, tells me everything. I was just there because she needed someone to listen and thats perfect because I really want to help her, make her happy you know? So we've been kinda seeing each other still, but no physical stuff. I'm still madly in love with this woman. So I suggest we get all dressed up, just for the hell of it, and go out on a date, just as friends. She was ok with that and its planned for tomorrow night. Now for my dilemma, I really like her and I'd like to tell her exactly how I feel, but she's already made it very clear that she can't do a relationship right now. Im willing to wait as long as it takes for her, but I'm wondering if, when she is ready, she'll move on to someone else and i'll get stuck in the "friend zone." I really want to make her happy, and I treat her like a queen, but I'm really at a loss for anything else to do. Anything romantic or special I can do... maybe something unique and crazy idk.

  • What do you think on this...?

    Stunning beauty precedes your fervent spirit

    What strikes the eyes also intrigues the mind

    Others are unmeasurable in your presence

    I stand speechless at your intricate design

    Your radiance shames the brilliance of stars

    And your passion, the hopes of dreamers

    I'm gonna slip that in her purse b4 i leave cuz i won't c her for like 2 weeks... ne good??

  • So I need some advice...?

    I'm takin this girl I like to this mountain overlook... what should I do when we get there, I wanna do sumthin crazy spontaneous for her to make her feel as special as I know she is... any ideas?

  • What are your thoughts on this...?

    Everytime I see you with her it slowly tears me apart with each glance

    My longing heart can no longer sheathe all the words you alone inspire

    They bleed down to the threshold of my soul and await your sweet touch

    You cause my world collapse to your feet, around you my spirits weak

    The sound of your name makes my body tremble, I can't even breathe

    My aimless emotions are worn to threads and my tears, unable to cope

    I've somehow lost myself in you, but you seem to be simply out of reach

    You haunt my dreams and carefully slip like a theif into my turbid mind

    There I can hold you in my arms and always protect you from the pain

    I'm under your alluring spell, why can't you just let me love you silently?

    Unfortunately, I'm only dreaming dreams, for I know you don't think of me

    All that I have left is my desire to try and teach my heart to forget you.

  • What do you think of this lesbians/bisexuals?

    I met this girl and got the WOW factor from hello. I'm so shy i never go up to people but i just couldn't resist her! So I went up to her at the club, got her number and have been in contact since...

    She just recently broke up with her fiance and was really heartbroken so i was just there for her you know? Didn't push anything... then she texted me to tell me they were over for good and she's made the decision to move on. I told her i was happy for her and would try to help her find people. Keep in mind I just keep getting more and more drawn into her spell over me!

    So we were talkin and she keeps making comments like for example she's a singer, and said she wants to give me a private demo etc... just random flirty stuff, BUT I know she's lookin for a rebound and I don't wanna be it, I like her too much.

    What should I do? Should I just wait it out or go for it?

    ALSO i have this cute idea...

    Gonna buy a heart-shaped puzzle and since we live about an hour away I was gonna mail her the pieces one by one with a compliment on the back of each... negood? sweet? corny? retarded? be honest lol

  • Ways to win over a girl...?

    Some of your most romantic thoughtful or even funny ideas for winning a woman over...

  • What Do You Think Of This... Any Good?

    Everytime I see you with her it slowly tears me apart with each glance

    My longing heart can no longer sheathe all the words you alone inspire

    They bleed down to the threshold of my soul and await your sweet touch

    You cause my world collapse to your feet, around you my spirits weak

    The sound of your name makes my body tremble, I can't even breathe

    My aimless emotions are worn to threads and my tears, unable to cope

    I've somehow lost myself in you, but you seem to be simply out of reach

    You haunt my dreams and carefully slip like a theif into my turbid mind

    There I can hold you in my arms and always protect you from the pain

    I'm under your alluring spell, why can't you just let me love you silently?

    Unfortunately, I'm only dreaming dreams, for I know you don't think of me

    All that I have left is my desire to try and teach my heart to forget you...

  • A little advice? What would YOU do...?

    So this is a little complicated, strap in and enjoy the ride...

    I really like this girl lets call her M... she's just amazing...

    M's best friend E, is in LOVE with me... but I just don't feel the same way... and i've told her that, I don't want to hurt anyone...

    So here's the story... I was driving on my way to denver and my tire went flat... i was in the midst of changing it, when this car of chicks stops... they said they stopped to help but knew nothing about cars... kinda weird i thought, but whatever... they said they stopped cuz they thought i was hot HAHA well we've all been friends ever since.

    Since that first day when I saw M, i've really fallen for her more and more each day... we're great friends, but she had a girlfriend at the same time, so i was supportive and tried to even help their long distance relationship because M's gf didn't have a car, i'd drop her off at M's etc... but then they broke up... it just wasn't working... so i thought this was my opportunity to tell M how i felt and maybe sumthing would develop right? wrong... not even a week later she had another gf and has just started dating this girl. She's really in high demand, she always tells me in depth everything about her relationships, and it really hurts and digs the dagger deeper each time... i've avoided talking to her lately and she wants to know whats wrong, and why i haven't been over or why i haven't called or texted her... I don't know what to do... M says she's not really happy with her gf, but thinks she's hot and sweet etc.. she doesn't know if she'll ever find happiness so she's just gonna settle in for a while. If you were her what would you do? If you were me what would you do?

    BTW E knows I like M and thinks we should date... but gets all sad when she sees us happy together... hmm you c? its crazy... like sumthin off the L word haha